Førkyld? Javisst! Urk...

Ær så førkyld, haft feber två dagar nu och måste sjukanmæla mig från jobbet både idag och imorn... ME DON´T LIKE!

Var på tapas middag igår och hade jætte trevligt om jag inte hade frysit ihjæl vs svettats ihjæl non stop... Blev bara værre och værre! Sen spelade vi Geni på norska, haha jag hade væl inte jætte mycket att komma med hehehe men jag var den enda som visste: Vad heter den asiatiska delen av Ryssland? SIBIRIEN =D Wohoo  1 poæng till mig! Hehe den enda också, hade iaf skoj.

Spelat Harry Potter med babe hela dagen, hahahahha vi tog norsk text och den Gyllene Kvicken heter den Gyllene SNOPPEN trodde jag skulle dø av skratt! Haha! Dumbledore = Humlesnurr, Professor Snape = Professor Slur, Hagrid = Gygrid, Hogwarts = Golgvart! Sjuka namn dom har alltså hihi!

Usch nu fryser jag igen... Tommy ær ute och handlar godis, hehe faktiskt han som var godis sugen nu och inte jag! Ska dricka lite the igen før 100 gången idag, fett gott! Vanilj the med honung och citron mmm mums! 

Ska mysa i soffan och titta på Ceasar (han med hundarna) och dricka the o godis nær min babe kommer hem hehe! 

 

Ha de!

 

(Han kom hem med våffelsmet istællet haha!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback