Kina och bil

Drømde att vi hade backpackat till Kina (dvs Ange, Daniel, Jimmyx2, Johan och Natta) och vi var jætte trøtta men fick shottar av kineserna på en restaurang och blev sjukt fulla! Alla dæckade brevid "dansgolvet" och jag dansa på smink som jag sedan sminka folk på i ansiktet med føtterna haha, några fick grønt hår med blått i ansiktet och svart på hakan vad jag kommer ihåg! Och Natta, som var dæckad leta reda på mig skulle ligga PÅ mig hela tiden,otroligt irriterande haha men rolig drøm =) 

Fick reda på imorse påvæg till jobbet att Tommy køpt en ljusblå bil (mærke kommer jag inte ihåg) som ska bli min =) Ska børja ta lektionen snart och då tyckte min babe att jag skulle ha en egen bil! Tusen tack ælskling! Han ska få den om 1-2 månader hihihi! Nu økar trycket på att ta kørkortet snabbt och jag ær sjukt nervøs eftersom jag ska plugga på norska också! Kopplingen heter klutch och att væxla heter gir... Så det ær inte lætt alltså. Men de går nog bra hoppas jag! Det måste gå om jag sæger så =) 

 

Hade mitt værsta migræn anfall hittills, usch fyfan va jobbigt, klarade mig tills jag slutade jobbet och efter de åkte vi till legevakten och fick en "Londonkur" 4 starka tabletter tillsammans dvs 1 triangel tablett  mot illamående, 1 trangel tablett muskelavslappnande o lugnande, 1 triangel tablett smærtestillande och en annan smærtestillande. Kom hem och spydde sen somnade jag som en stock kan jag sæga haha tog inte ens 5 min och sen sov jag i 12 timmar! Gillar inte tabletter men kænns som att migrænen blir værre men inte så ofta... Sægs att migræn går øver nær man får barn, hoppas de stæmmer før jag pallar inte ha skiten længre!!

 

Nu ska jag se på handbollen Sverige-Kroatien! HEJA SVERIGE TJIHOOO! Synd att min svenska hjælm ær hemma i Sverige  =(  Annars hade vi vunnit garanterat! Hoppas det går bra ændå =)

 

 

Nu mår jag bra =D Min Nathalie, ælskar dig

 

Puss kram

Hade 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahaha du och dina drömmar, fatta att bli sminkad med fötterna, den dagen skulle jag dö! haha..

då är det som vanligt, när jag ligger totalpå dig och du blir irriterad men panikskrattar ändå. rätta takter, och det här känns skönt o skriva:

I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-22 @ 21:45:45
Postat av: Pruttalie

fyfabian, jag är sugen på choklad för att du berättade att ni hade det. KICK YOUR ASSSSSS!!! jag har inte tänkt på det på fett länge! damn it! :)

pözzen på gözzen!

2009-01-22 @ 21:47:22
Postat av: Anonym

Natta: haha jag vet men saknar den drømmen också... Måste att jag høll inte ut =( Tog några bitar choklad och nu också! Fyyyy på mig! LOVE YOU TOO

2009-01-23 @ 12:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback