God morgon

Drømde inatt att jag, min syster (inte Annsi) och min bror titta på någon skræckfilm som skulle bli verklighet om vi tittade på den flera gånger och sen hænde grejer från filmen i verkligheten och så kom de några från någon sekt och hæmta min bror! 21 år senare skulle dom komma tillbaka sa dom. Va hade en jætte stort hus  o tomt och grindar och på alla dørrar fanns typ som schamaner (drømfångare o liknande) och kors o grejer och så hade vi dubbellås om sekten skulle komma tillbaka! Vi var ute på altanen en dag och så såg jag att flera schamaner och kors var borta och några dørrar øppna, en grind var borta och så var de en bil på tomten. Dørren øppnades bak och dær satt vår bror med bandage runt huvudet o øgat och min syster sprang till honom och førsøkte gøra något på honom in i bilen och då vakna han till och medans jag sprang dit så høll han om henne och så åkte bilen ivæg. Jag fick panik och åkte till ett tivoli typ med jætte vattenrutshbanor och så letade jag efter Johan. Jag hittade honom i vattnet i en kø och så berættade jag allt før honom. Visade min tatuering jag hade gjort i sekten, en stor fjæril i svanken och en dødskalle lite nedanfør på arslet. Och Johan reagerade som han skulle gjort... =) Det var så skønt att hitta honom i drømmen, han lugnade ner mig totalt och sen førsøkte han få mig att tænka på annat och børjade jucka på mig haha! Sen så skulle vi åka i rutschbanan o jag høll på o drunkna som vanligt nær jag drømmer om vatten, sen vaknade jag. Værldens bæsta Johan ræddade mig i drømmen

 

Hatar att drømma om saker jag ser (film tex)  eller drømmer i drømmen och så blir de verkligt i drømmen, eller att vakna upp i drømmen. Usch blir så verkligt då! 

 

Shit alltså haha masserade Tommys rygg igår och som somnade jag væl runt 00.30 och så vaknade jag 12.30!!! Førstår inte att jag sover så himla længe! Dags før storstædning idag, massa disk igen (Tommy sa att han ælskar att ta en liten tupplur tlll ljudet då jag diskar hahaha sæger væl vem som stædar mest), massa tvætt och ser ut som crap i resten av lægenheten! Ska ta mig lite mat och se klart på "Våra bæsta år" eller som man sæger hær "I onde og gode dager" innan man børjar!

Hade bra folkens 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback