Fan också!

Jag ær sjuk. Orkar inte vara det nu! Børjade igår och stannade hemma från jobbet idag. Mår jævligt illa, ont i kroppen igår, feber igår och så sov jag i Oslo sjælv eftersom jag hade bokat in brasil.vax idag på morgonen pga resan på Måndag! DET var ett måste men det gjorde ont nu just før att jag nyss haft mensen och var dålig... Men skønt att ha de ur vægen iaf! Gick på 10 min, min vaxør ær så jævla grym!!! 




Nervøs som tusan nu också infør resan. Alltid åkt med Natta som varit mycket mer rædd an vad jag ær och alltid fått lugna ner henne annars blir hon hysterisk men sista gångerna nu har jag flygit utan henne så ær jag livrædd av någon anledning!? Hatar att vara de, næra tårarna hela tiden! 


Børjar bli nervøs infør flytten också! Och så har jag ont i handleden igen suck! Har sån hemlængtan till Sverige och snart får jag se mina førældrar och Nattas kisse! Mycket kænslor på en gång nu, blir helt snurig i skallen!!






Snart ær det næra........ =)

Kommentarer
Postat av: nathalie

hehe älskling!! orka att jag för över det på dig. förlåt hjärtat!

SKÖNT att du kommer hem snart så du får se den här tok katten, dricka te på altan och mysa hemma hos dig med familj och släktingar verkligen! himlans mys! pusspuss

2009-07-10 @ 13:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback