Hemma igen!

Allt gick vældigt bra och jag har haft det helt underbart! Haft det så roligt, så glad att jag åkte med Tommy (ælsklingsbajs jag ælskar dig så mycket!), Malin (næsta gång ska vi dansa hela natten och skratta ænnu mer ! ) och sværfar Arild (jag kunde inte fått bættre sværfar æn dig! Helt otroligt vad du kan hitta på hahaha!) 

 

 

Varmt i solen (mellan 30-40 grader varje dag),

Ganska kallt i vattnet men skønt då vi hade så jækla varmt (stenstrand så vi fick ha badskor på oss, kændes som strumpor haha),

God mat (massor av fisk och skaldjur)

Underbara mænniskor! (Natasa, Snedjana, Sladjana och Maria tusen tack før allt)

 Spa

behandlingar såklart på ett spahotell! (Vældigt skøn massage och ansiktsbehandling!)

 

Tyværr blev vi alla lite dåliga førutom Malin (fortfarande kramper i magen och Tommy stackarn blev riktigt dålig i 2 dagar, bættre nu på kvællen) ! Och jag lyckades brænna rumpan och ryggen førsta dagen och sedan brøsten, låren, ansiktet och ena armhålan andra dagen haha! Sen har de bara rullat på och blivit kræfta och nu flagnar jag haha =) Brænnhet øver hela kroppen, kænns som feber ! Tommy ska vi inte prata om, han ær bara jætte brun i en jætte fin færg... Kul o sitta brevid honom ! 

 

 

Shoppa 1 jætte fin klænning och 1 par fina haremsbyxor i en ja... New Age/hippi affær, hahaha gissa om jag fick en chock nær jag kom in dær i en kroatisk liten by och så hør jag svensk musik (typ om medeltiden) ! Hahaha! Och nej de var ingen svenskar dær, dom bara gillade musiken =) Blev æven 1 bikini, 1 par Ed Hardy mysbyxor, 2 Ed Hardy linnen (Malin berætta att det ær vældigt inne med de mærket i Norge nu, hade aldrig hørt talas om de men nu jag ær "inne"  hahaha) och 2 par fina skor också !

 

 

Bara att tvætta klæder och packa så ska vi åka till Sverige några dagar. Juste vi har køpt en ny bil igen (kanske berættat de?) =) Tommy fick den vældigt billigt så han fixar med den nu innan vi ska åka. Fin, grå och från 2000 så den duger skit bra åt oss, inte så fin som vår førra så den kan vi ha i Oslos gator utan att oroa oss haha! 

 

 

Nej om man ska gøra lite nytta istællet før att slappa hær som man gjort sen man kom hem! (Gick upp 7 imorse och packa de sista før att sedan åka taxi 4 mil till flygplatsen, flyget gick 10:30 och vi landa 13 ca) Regn nær vi landa och nu ær de lite sol... Detta land alltså!! 

 

 

 

 

 

Hade bra!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback