Hemma på riktigt!

I Lørdags åkte vi hem från Sverige och på Søndagen flytta vi ut alla våra saker i ett hyrslæpp och på Måndag kl 11 flyttade vi in allt! Så nu bor vi mitt i Oslo och har det jætte fint och ljust! Stora fina fønster =D Ska køpa en till soffa och lite mer saker men de kommer blli så mysigt och fint! Førstod aldrig mina førældrar som alltid skulle fika på kvællarna och vara hemma jæmt, jo jag var hemma gris men førstod aldrig riktigt men nu gør jag de totalt. Igår på jobbet ville jag bara hem och sitta i soffan med min ælskling och dricka the! 

 

Nu håller Tommy på att tvætta fønstrena, vi har 6 st, sitter ihop 3 om 3 och 4 går att øppna! 

 

 

Nu ær de Våra bæsta år så kan inte skriva mer, førutom att vædret ær blåsigt, regnigt och bara blæææ! Men de gør inget før vi har de mys ændå!!! =D ÅH SÅ GLAD! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till i den nya lägenheten,hoppas ni får det jätte bra.

Du får hälsa så mycket.

Synd att i inte sågs när ni var i närheten,men nästa gång kommer väll ingen baby i vägen.

Det blev en liten Aron på 3340gr.52cm mycket hår,läs Aron baklänges så ser du vem som bestämmt namnet.

Kram från oss i Deje.

2009-08-01 @ 18:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback