Hur ær de møjligt?

Jag har så ont i føtterna att jag dør snart! Jobbat hela dagen idag och jævlar va med folk de var! Fattar inte vissa personer... Vi har rea på 30:- och 50:-, skyltar øver dær de står 30:- OCH 50:- ændå kommer de folk till kassan och sæger:

 

Kund: Den ska vara før 30:- de hænger skylt dær nere som de står 30:- på.

Jag: Ja men vi har æven 50:- skyltar dær nere eftersom de finns plagg før både 30:- och 50:- och den hær kostar tyværr 50:-, prislappen som gæller.

Kund, antingen sæger: Jaha okej då måste jag missat de men jag ska ha den ændå!

ELLER Kund (ofta utlænning tyværr): Nej den ska vara 30:-! (Och nær jag inte ger mig utan sæger samma sak igen) Nej ta bort den, då vill jag inte ha!

 

HERREGUD KÆRRINGJÆVEL DET ÆR 20 :-!? Man får verkligen vældigt sællan (førutom vissa linnen) klæder før 30:- och 50:- i Norge! Och ofta har dom ca 10 plagg till før samma pris, idioter ibland på jobbet alltså blir så sur!

 

 

Trott igen och lite ont i huvudet... Druckit och ætit vældigt lite dom sista dagarna och stressat massvis, inte bra. Satt en stund framfør datan utan glajjerna och de kænns i øgonen nu. Gud vad jag ælskar mina glasøgon! Jag vill eller kan inte heller før den delen vara utan dom =)

 

Tommy ær inne i Oslo och firar lite med Stephen! Fick en bra bonus idag før han tacka ja till en høgre stællning på jobbet! DUKTIGT ÆLSKLING, DU ÆR SÅ JÆKLA DUKTIG OCH FOLK VET OM DE OCKSÅ!  Och ni, era jævla cp:n som skickade skit om Tommy till Mamma Mias mail, førsøkte ni førstøra før Tommy och hans karriær så gløm de! Lægg ner nu førfan!

 

 

 

Irriterad och lagom ont øverallt.

 

Hade


Kommentarer
Postat av: Carla

Grattis Tommy! :D

Hoppas du mår bra! Puss

2009-07-03 @ 14:30:47
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback