Jag har ju glømt Robert!

Jag berættade ju førut om min diskborste Albert =) Han har gått i pension nu och *tadaa* Robert ær hær nu! Hahaha Tommy var med på grejen i børjan men nu børjar han tycka att jag ær lite væl sjuk i huvudet men har jag en fixidé så sitter de stenhårt! Fast han børjar komma igång rætt bra också, snart lossnar de helt hoppas jag ;)

 

 

Satan vad torra nagelband jag fått sen jag børjade jobba med klæder... 

 

 

Och nu kan jag sæga att det ær ett BOMBNEDSLAG omkring mig nu! Børjar jag fixa så gør jag de halvfærdigt och øverallt också t.ex. tvættar en sista tvætt, packat ned næstan hela førrådet, halva køket och halva resvæskan ær klar! Har det jag ska åka i på mig nu, ska packa ned alla andra klæder och dom klæder vi ska ha i Sverige. Lite nervøs glad nu =) Fick några snælla ord på Facebook och blev lite lugnare då! Vissa mænniskor ær så snælla och jag blir så glad av småsaker! =D

 

 

 

Fick hem några lipsgloss tester idag från H&M som gått ut och skulle slængas så jag fick 6 olika færger, lite solsken i vardagen!  

 

 

 

Nu gør jag sådær igen, skjuter upp de jag ska gøra! Smisk på mig! Sista rycket nu då, ær væl klar vid 1:30 - 2 kan jag tænka =)

 

 

Ha de bra och godnatt på er norrbaggar och svenskjævlar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback