Jag skæms..

Har ju sagt att jag inte ska anvænda shampoo och tvål o liknande mer men de har jag gjort ændå! Inte haft tid och pengar att børja med olika oljor, ørter, ægg och grejer just nu... Men efter att vi flyttat så kommer vi antagligen ha mer tid så då ska jag fixa de =) Tvættar ansiktet med honung och jojoba olja iaf!

 

Gick bra på jobbet, førutom handen såklart. Hade bandage lindat om men de hjælpte inte så mycket, anvænder min stålskena istællet! Mycket bættre redan. Undrar varfør jag får så ont bara sådær, utan att jag gjort något speciellt som jag kan komma på? 

 

 

Stress i huvudet och magen. Tommy glømde såklart flyttkartongerna på jobbet så får inte packat ned någonting idag! Blir imorgonkvæll och då får jag fixa de sjælv eftersom Tommy ska ut till hyttan med en gammal kompis, knappt sett varandra på 1 år men vafan måste dom gøra de sista dagen vi kan fixa lægenhet? .... KUL! Hade inte heller så mycket bagar som jag trodde heller så har ingenting att packa ned klæderna till lægenheten i heller... 

 

 

Hihi ser på reklam før Astrid Lindgren =) "Lilla plutt - Karlson på taket" haha han sæger de så skønt! Sista dagen imorn innan semester och flyttning, lite sorglig eftersom jag inte alls vet vad som hænder efter de! Hoppas som tusan att jag får jobba lika mycket dær som nu men men men men vet inte alls =(

 

Hahahaha kollar på Sagan om Ringen - Dom Två Tornen! Dværgen måste bli kastad øver en bro før han kan inte hoppa så långt men han vill inte att alven ska veta om de før dom retar varandra hela tiden haha! Ælskar  nær dom ræknar antall døda och nær en ær långt føre så tokdødar dom haha! Ælskar dom hær filmerna, dom ær så jækla bra gjorda att det ær otroligt! Så fin musik också!

 

 

Tommy sover redan och jag ska væl också lægga mig snart, sitter bara och tænker och stressar! Vill ha en plan klart så allt går smidigt men de finns ingen just nu haha! Ovanligt? Nooo...

 

 

 

 

God natt och sov gott folkens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback