Morgontrøtt...

I Søndags så hade Tommy och jag mysdag! Åkte till Oslo och gick till reptilparken (kul jag som har fobi før ormar och spindlar) ! Høll Tommy i handen och titta ner haha! Men såg en søt skølpadda, blåa och svart gula grodor! Tycker så synd om dom stackars djuren... Dom har i vanliga fall kilomtetervis av skog och vatten att leva i! Åt god mat på Akerbrygge! Bæsta blåkjellen=musslor hittills, fy satan i gatan vad gott! Herregud! Åt upp varenda en hahha =D Lite mjukglass och hyrde filmer som vi såg i vår kommande lægenhet! Sushi på kvællen och somnade till en film! Regnigt hela kvællen men gjorde ingenting, blev bara mysigare =)

 

Igår var jag ledig (kors i taket!) så var kvar i Oslo, stressade inte men kom hem vid  16 så då var de bara att duscha och sen åka in till Oslo igen før att fira Tobias som fyllde år (GRATTIS) men mådde inte så bra (mensværk och menshumør, trøtt) så stannade hemma och Tommy gick ut. Tommy børjade 7.30 idag så dærfør ær jag uppe nu... Hehe ska vila snart! Mår inte bra av att vara uppe såhær tidigt! Får alltid ont i magen och mår illa, jag ær seriøs med de faktiskt! Alltid varit så før mig hahaha! Inte meningen før mig att vara vaken såhær tidigt! Underbart morgonhumør också som Tommy så snællt påpeka....Morr!

 

 

En god vila och så lite frukost på de? =) Jaaaaa!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback