Mætt och nedpackning.

Japp jag har svullat Mcdonalds and it was goooood! =D Brøt trenden av BigMac och McChicken och tog en QP utan løk, mumma faktiskt! Har lite flyttesker = flyttkartonger i vardagsrummet och packat ned lite... Lite mysko att flytta igen som sagt, allt hær ær så fint och mysigt førutom sjælva lægenheten hehe! 

Och i Oslo ær det en jætte fin lægenhet men området runt omkring ær inte alls lika fint som hær, dock vældigt fin utsikt från fønstrena øver Akerselva (en ælv som rinner igenom stora delar Oslo) och massa træd =) 

 

 

Åh jag vill inte packa mer orkar inte haha! Skjuter upp de hela tiden! Måstefærga fransar och bryn ikvæll och æven vaxa armar, benen och armhålor men tror jag hinner med de imorn istællet innan vi åker till Tommys førældrar och sover øver dær! Flyget LYFTER 7 ! Vilken jævla tid alltså! Måste åka runt 4! Usch usch usch! Borde vara førbjudet hahaha! 

 

 

 

Fan jag måste packa annars kommer jag sparka mig i arslet imorn om jag inte gør de... Ska faktiskt bli skønt att sova utan Tommy før inatt snarka han som en galning! Har aldrig puttat honom men inatt var de fan varannan minut kændes de som! Trøtt som en jag vet inte vad nær jag skulle upp imorse hehehe!

 

 

Måste lugna mina albatrosser i magen nu med lite the och en.... ja med fønstret øppet før att få in"frisk luft" =) 

 

 

 

Ha de bra om jag hinner inte skriva imorn, kommer inte skriva førræn næsta Måndag isåfall!

Skøt om er

 

 

 

Ælskar mina næra och kæra så mycket! Och Nathalie, jag ær alltid med dig gløm aldrig det! 


Kommentarer
Postat av: nathalie

Tack älskling. jag är alltid med dig med! <3<3<3

2009-07-12 @ 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback