Neeej jag har ju bytt?!

Skulle joba från 12-19 men chefen satte upp mig till 21, hon kunde ha frågat iaf tycker jag innan hon byter och sen sæger ifrån! Efter jobbet møtte jag en inte så riktig pigg pojkvæn i soffan, tydligen åkt på någon magsjuka =( STACKARN! Och nu har han lagt sig (eller før en bra stund sen) och så ligger han på min sida!? Han sa att det var hans sida och att vi inte får byta sida något mer!? VAD ÆR DETTA FØR NÅGOT!?!?! Jag måste ju byta sida nær jag får min jag-måste-byta-sida-NU-annars-får-jag-panik kænsla! Oj oj oj... Hur ska detta gå? Uscha mig, kanske rent utav måste sova på soffan några gånger? 

 

 

Ætit tacos igen (surprise!) och druckit varm choklad igen, så himla gott alltså! Brukar inte gilla sånt så mycket men nu har jag kommit in i en sån period =) 

 

 

Ont i føtterna och børjar bli trøtt... Ska nog børsta gaddarna och sedan putta ut Tommy på "sin sida", hahaha nej då då får jag nog stryk tror jag!!

 

God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback