Norska sommarvisor

Lyssnar på fina norska sommarvisor! Underbart alltså =D

 

" Det var øl berusande ord, det var sommer, de var sol! Det var hjærter i brann, blixt eller vann ALLT på denne jord! Och kanske en dag vi ses igen, vi stopper och prater du blir med mig hjem, så ser vi med tiden va som skjer mens vi tænker tillbake på minnen och ler! Det var kjærlighet! Solen færga himmelen rød i tid! Minnena vill aldrig dø i tid! " Idyll-Postgirobygget (orka inte skriva hela versen så hoppade lite hihi)

 

Nathalie min ælskling, jag saknar sommaren med dig! Ær inte samma sak att inte kunna komma førbi med Sture på sommarmorgonen och gå en liten promenix i solen! Inte heller att åka utomlands och ha resfeber i i 6 månader innan och køpa klæder till resan! Sorg i hjærtat..... 

 

 

Ska skriva ner i min resedagbok (har en dagbok som jag skriver i bara nær jag ær utomlands, kul o ha senare tænkte jag att læsa i  =D ) olika adresser till familj och vænner! Haha blir massor av vykort både till min och Tommys slækt + vænner =D Ælskar att skicka vykort før de ær så ovanligt nuførtiden tycker jag. Tyværr! Jag kommer aldrig att sluta skicka iaf! Nathalie du måste skicka din adress, har inte den!

 

 

Usch kan inte ens dricka the utan att jag måste på toa och skita! Fyyy det bara bubblar på en gång =( Ont i magen och fortfarande jævligt illamående... Får se hur de går på jobbet imorn.

 

 

 

 

Tænkt lite och 2008/2009 blir mitt och Tommys år! Træffades maj 2008, flytta till norge september 2008, flytta ihop december 2008, førlovade april 2009. Ælskling om du bare visste vad du betyder før mig! Det ær dig jag vill gifta mig med och få barn med! Åh vad jag længtar tills vi får ett/flera kærleksbarn och ett fint hus! MIN BAJS!!! Jag ælskar dig bara mer och mer och mer! Min kærlek till dig blir bara starkare før varje dag och de verkar aldrig ta slut, vilket jag aldrig hoppas heller =) Kænslan i min kropp, sjæl och mage ær obeskrivlig men dom som kænner mig vet att jag alltid går på min magkænsla och den har aldrig fel. Aldrig. Jag litar på dig till 100% och ær så trygg och sæker i dina armar. Som du sa nær vi møs i soffan och såg på tv reklam "- Jag vill också kunna øverraska dig med en glass nær vi ær gamla, bajs". Jaaa de vill jag också!  


Kommentarer
Postat av: nathalie

jag försökte ringa dig igår men mobilen var avstängd. jag saknar dig massor! du ska få adressen på sms. pusspuss älskling..

2009-07-10 @ 13:05:33
Postat av: Virpi

Va härligt,jag önskar er allt gott,LYCKA TILL!!!

Kram,Virpi.

2009-07-11 @ 17:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback