Ny start =)

Jag har handlat massor av nya trosor, strumpor några linnen, shorts och en mys cardigan jag kan ha i høst, næstan allt på rea! Ska handla lite mer idag också. Rensat garderoben och de var inte de lættaste, vet vad som ska slængas och vad jag inte anvænder men jag har så mycket minnen i klæderna =) Tex Lindex 3 før 2 trosor skriker ju bara Nathalie och utlandsresor før mig! Sååå svårt att slænga, vissa kunde jag bara inte haha! Men nu ær de lite tommare i garderoben iaf, behøvs infør flytten också. Dær kan vi verkligen ta fart på livet och dekorera och inreda fint och må riktigt bra! Lite av en ny start och det behøvs efter dethær jækla året! Så mycket har væl aldrig hænt i mitt liv førut!!! 



Dom enda jag verkligen kan lite på ær min familj, Tommy och sist men inte minst Nathalie! NI ær mina ænglar och jag ælskar er så otroligt mycket før den stød och kærlek ni ger mig! Jag kan faktiskt leva med bara er resten av mitt liv och må riktigt bra!


Ska snabbt æta upp min sista kycklingsallad (buhuuu) och sminka mig innan jag drar till jobbet! Børjar 16-21 så det ær skønt, tænkte dock handla lite innan! =) Ser redan nu hur garderoben fylls på igen hahaha!





Førbannade væder som ger mig huvudværk! Åska, blixtra och regna hur mycket du vill men gør de nu så jag slipper ha ont och må dåligt!





Kommentarer
Postat av: nathalie

älskling, det är ömesidigt! men du vet, räknar du med mig får du med dig ett gäng Gardevågare :) och en riktigt bra Engbergare också såklart! hihihi. love you

2009-07-05 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback