Ok detta var sista!

Japp det var ett jævla tjat på mig ikvæll/natt =) Men fick inte packat klart, før få flytteesker = flyttkartonger och så vill jag inte packa ner Tommys klæder då jag inte vet vad han ska ha med sig ner till Kroatien! Færgat bryn och fransarna samt fransk manikyr på tårna! Bara vaxningen kvar. Men nu børjar jag faktiskt bli trøtt så ska nog lægga min snart, børjar bli ljust ute =)

 

Blir så glad att det ær korta nætter! Ælskar sommarnætterna! Sjukt att det redan ær mitten av Juli, snart Augusti och sen ær sommaren borta... Fast jag ær optimist, før mig slutar sommaren inte førræn i September iband haha! Sensommaren ær myigast ibland =D ! Man får ta en dag i taget och njuta av varje minut som dagen har att ge! 

 

 

Nu børjar øgonen ge med sig mer och mer så God Natt folkens och sov gott, før de ska jag och min Nalle gøra inatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback