Sista inlægget på 1 v.

Gråter just nu. Har så mycket kænslor som inte får plats i mig før tilfællet. Stressad som fan infør resan, hem till Sverige direkt efter Kroatien, sen hjælpa Annsi att flytta till Sigge nær vi kommer hem igen och sen ska vi skriva på kontrakt och flytta dagen efter. Konstigt att åka utomlands utan grabbarna och Nathalie också... Deras frånvaro kænns extra mycket nu nær allt ska packas... =( Så himla jobbigt men allt ær som de ær tyværr.

 

 

Åh usch ær nervrak før tillfællet och Tommy o jag ær små irriterade på varandra. Han førstår inte alltid mig och de ær jobbigt ibland, men jag vet att han førsøker. Finns alltid hær før mig och ælskar mig, det ær de viktigaste.

 

 

Fan vilket tråkigt inlægg men som sagt, jag skriver før mig egen del och før att få ut de som sitter inne.  

 

 

 

Jag vet att jag kommer få de fint i Kroatien och jag hoppas att jag och Tommy hittar våra førlovningsringar dær nere! Lite svårt med mig før jag ska verkligen kænna att det ær våra ringar annars går de inte =) Nathalie kom på værldens bæsta idé, jag vill ha bajs med i inskriptionen i ringarna men inte Tommy (han skulle skæmmas om någon ville læsa av någon anledning) men då ska vi skriva antingen Min Bajs eller Kærleks Bajs med kinesiska tecken hahaha! UNDERBART!

 

 

Tittar just nu på någon show før Michael Jackson, massor av artister som sjunger hans låtar før honom (han sitter framfør scenen så det ær något år gammalt)

 

 

Lista øver de viktigaste:

Packat infør resan - Check

Packat infør flytten - Næstan check

Vaxat allt som ska och kan vaxas - Check

Færgat fransar och bryn - Check

Fransk manikyr på tårna - Check

Fått sammanbrott och gråtit - Check

Pengar på konto - Check

 

 

.... Dags att åka till sværførældrarna snart dåra.

 

 

 

 

Jag ælskar er mina næra och kæra


Kommentarer
Postat av: Carla

Ha en underbar resa gumman!

Puss från mig och Elliot!

2009-07-13 @ 12:19:45
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback