A och B mænniskor

Ær de bara 8 timmar sen jag skrev? Herregud. Somnade runt 5 igen... Hoppløst! Blev hur pigg som helst inatt efter stædningen haha, sen læste jag på http://vg.no (tidning i Norge) att nu ær de vetenskapligt bevisat att det finns 2 olika sorters mænnikor, A och B mænniskor! 

 

A mænniskan ær pigga på morgonen och ær i sin bæsta form då men att de aldrig når sin maximala musklestyrka før hjærnaktiviteten går i en riktning och rygmmærgens signalen i en annan så de nollas ut. Medan en B mænniska ær i sin bæsta form på kvællen och då ær både hjærnan och ryggmærgen på topp och maximalt! =) Nænænænæææ hahaha!

 

 

Æntligen kan jag bevisa før Tommy att det jag sagt ær sant! Min pappa berættade detta før mig før flera år sen då han hørde det på radion och fick faktiskt førståelse før att jag alltid blev pigg på kvællen och inte kunde somna runt 22 som han gjorde då jag var liten (han ær A mænniska) eller liten jag menar hela mitt liv! Han sa æven att jag kommer aldrig bli morgonpigg! Jag kan inte vara pigg på morgonen (om jag inte lagt mig 21 på kvællen och vaknar 8-9 på morgon, hænt enstaka gång då jag varit sjuk) ! Och nu finns de bevis på varfør! =D Ær de inte underbart!? 

 

Nej om man ska åka till jobbet och jobba en stund... Tommy kommer hem idag! =D Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

 

 

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Carla

Jag är occkså B människa, innan klockan 14 på dagen lever jag inte. medan klockan 10, 11 på kvällen då vill jag städa, diska, tvätta, plocka, fixa och dona =)

2009-07-01 @ 12:53:27
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback