3 timmars....

Chattande med Nathalie min bæsta væn, livskamrat, kærlek och syster på Facebook! Vi har varit bæsta kompisar sen vi var 9 år, de blir 13 år i år =) Vi kan varandra innan och utantill. Fast vi bor i olika lænder nu och inte alls har samma kontakt som førut så hænder de oss  saker samtidigt och vi hør av oss samtidigt! Ett enkelt exempel såfick vi reda på ungefær samtidigt att hon skulle børja i matbutik och jag i klædbutik samtidigt haha =) 

 

Jag ælskar sig så mycket och jag vill alltid ha den kontakt jag har med dig och alltid har haft! Du ska bli mina barns gudmor och moster och som vi sa, jag kommer få en jævla stor slækt med din och Viktors OCH Tommys slækt tillsammans hahahaha! 

 

 

 

Imorn ska jag hjælpa syster att packa infør flytten till hennes pojkvæn Sigmund, eller som jag sæger Sigge bus! (I Sverige hette vår grannkatt Sigge och jag kallade han før Sigge bus av någon anledning) Och senare på kvællen ska vi grilla =) Men først ska Tommy, Martin och Tobias ut på båttur på dagen innan dom kommer och grillar med oss + Tobias flickvæn Mia! Ska bli trevligt trevligt!

 

 

Och igår så jobbade Tommy senare æn vanligt så han var hemma 00:30 tror jag, glømmer de varje Fredag tydligen =)

Fått en jobbig noja då jag ær livrædd att han ska dø i någon olycka på jobbet eller i trafiken... Ær jag med honom så ær de lugnt før då hoppas jag att vi øverlever eller dør båda två men jag vill inte vara utan honom! Så ja jag ær en jobbig flickvæn/fæstmø som har panik nær han ær sen eller inte svarar i telefon haha! Bara jag ær lugn så går de bra, enligt mig iaf  =D

 

 

Nej dags att nanna!

 

God natt och sov gott


Kommentarer
Postat av: nathalie

älskling :D glad jag blir <3

2009-06-14 @ 14:23:14
URL: http://natieg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback