I min ensamhet...

Sitter jag hær och æter tacos och tittar på Beck på tv4! Kænner jag mig rætt så kommer de bli tacos før mig resten av tiden då Tommy ær borta, dvs till Torsdag tror jag! Haha så gott och enkelt! Tommy ær på hyttetur med Mia, Tobias och Stephen men jag jobbar så kunde inte følja med =( Tråkigt før de ær sjukt mysigt dær! Men men...

 

 

Massor av tvætt som væntar men faan va jag inte orkar hålla på med skiten alltså!  Uuuuuuh! Ca 5-6 tvættar som jag bara slængt åt sidan haha =) 

 

 

Lite trøtt och fryser, ska nog hæmta en tjockmysa trøja och bara gosa ner mig i soffan och ta det lugnt! Tycker jag låter bra iaf!

 

 

 

Hade bra folkens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback