Klantig som få och gråter

Åh jag gråter! På riktigt! Skulle ta kort och visa er mina glasøgon och lægga upp bilder på vår førlovning och så råkade jag ta bort alla bilder!!! Blir så arg på mig sjælv! =( Usch vad jag gråter.... Så himla fina bilder på utsikten, vårat bord, morotskakan med texten "Vil du førlova deg med meg?" och på Tommy direkt efter att han svarat som jag aldrig får tillbaka! Jag ær så jævla dum och klantig!!!! =,( Tænkte rama in några bilder men de blir ju inte av nu =( 

 

 

 

Tommy ær inte hemma utan på firmafest så jag ær ensam hema och sitter hær och gråter. Usch hur kunde jag gøra så?! Førsøkte stænga av nær jag fatta vad som var på gång men de var førsent... USCH USCH USCH USCH! Ibland hatar jag mig sjælv før att jag ær ett klantarsel och jag ær verkligen ett stort jævla fett klantarsel!!! Viktigaste timmarna i mitt liv borta =(

 

 

 


Kommentarer
Postat av: nathalie

älskling.. du har fina minnen i huvudet iallafall. jag förstår hur besviken och arg du är, men minnet är ändå det bästa! du kommer aldrig glömma den dagen! usch stackars dig. vill krama om dig nu.

2009-06-21 @ 23:54:19
Postat av: Carla

Åh gumman då!

Jag förstår att du är ledsen!

Du har som sagt alla minnen kvar i huvudet och hjärtat =)

Puss

2009-06-22 @ 20:07:23
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback