Naturligt? Jaa tack!

Kænner mig lite bættre, legat på soffan och småsovit sen 18:30 så ær inte så jætte trøtt! 

 

Har precis tvættat ansiktet med honung och anvænt Jojoba olja efteråt och ansiktet kænns underbart! Vill anvænda produkter med så mycket naturliga ingredienser som møjligt men så svårt att hitta! Mycket innehåller petrolenum, glycerin, paraffinum och parfym (de jag kan komma på nu)! De ær i princip bensinrester som man anvænder i rengøringsprodukter och smink før att huden ska bli mjuk och len, men de det gør ær att tæppa till porerna så talget inte kommer ut och man får finnar. Eftersom talget inte kommer ut blir huden vældigt torr och finnig och kroppen producerar ænnu mer talg = ænnu mer finnar=ænnu mer smink. En ond cirkel med andra ord! 

 

Men så hittade jag http:// ladydahmer.blogg.se och hon skriver om rengøring før ansikte och hår med saker man har hemma som ægg, bikarbonat, æppelcidervinæger, honung och oljor (solros, oliv, ricin m.m) och andra grejer! Så jag ska køra på de och många sæger att de fungerar på en gång! Førsøkt att hitta ansiktsprodukter men inte fastnat før något men nu tror jag att jag gjort de =D Jippi!! Och så vet jag vad jag anvænder eftersom jag blandar sjælv! 

 

Nu kom Tommy hem!

 

 

Back in the days och deep talk med Natta! Ælskar de! Puss puss ælskling! No one´s gonna love you more then I do!

 

 

God natt igen och sov gott

 

 


Kommentarer
Postat av: Carla

Oj vad ohälsosam jag kände mig nu som säkert bara använder massa skit i mitt ansikte =)



Angående bodysarna så finns det bara upp till strl 62 här sverige på hm, sen är det bara tröjor, ochbodysarna i upp till 62 brukra inte var så fina utan met enfärgade, supertråkigt! =D



PUSS

2009-06-18 @ 12:16:39
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: nathalie

:) no one's gonna love you more then I do, så fin så sant!

pusspusspuss

2009-06-18 @ 20:38:30
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Åh, vilka bra tips! Har mest använt tvål och vatten och någon ansiktssrub ibland... eftersom jag tycker att alla ansiktsprodukter lovar en massa men inte håller det... men jag skall definitivt prova mer naturlig rengöring -helt min smak!:.))

2009-06-20 @ 02:08:01
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback