Oliver och sængklædsbyte

Jag har aldrig gillat oliver, aldrig. Førsøkt att smaka under hela mitt liv men fyyyy va æckligt! Och helt pløtsligt den sista månaden har jag børjat gilla de? Konstigt konstigt. Tommy har heller aldrig gillat men på Holmenkollen 5 april i år så smakade han och gillade de! Så nu sitter jag hær med massagekudden på rygg/nacken och en burk svarta oliver och bara æter! Gillar bara dom svarta æn så længe =) 

 

 

Har æven bytt sængklæder och jag hatar de!!! Norska påslakan har inte hål framme som man kan hålla i och stort håll længst ner. Nej nej nej norrmæn ska vara så jævla speciella att dom har ett litet hål på långsidan (!?) av alla stællen!  Tar ju 100 år att byta! Men jag ælskar nya sængklæder så jag byter varje månad haha =D

 

Snart så kommer Tommy hem också! Stackaren hade ætit på Sørlikroa och 10 min senare hade han spytt, pågått i flera timmar nu... =( Min lilla bajs! Nu ær de fint hemma iaf så nu kan han komma hem och koppla av. 

 

Jobbar imorn kvæll men ska till Sats och banken innan och fixa med korten. Førsta gången på 1 månad som jag ær ledig en Lørdag! Vad ska jag gøra? Syster och Tommy jobbar... Ska kanske åka in till Annsi iaf och hjælpa till att packa lite, skulle egentligen gjort de på Måndag men fått jobb då med! 

 

 

Måste bara lægga till att jag længtar till mina glasøgon! Kænner huvudværk næstan varje dag då jag står i kassan och ska bli så skønt att slippa de. Men måste vænta på lønen till næsta vecka før billigt var de inte! Bara bågarna kostade 2000 :- ... Jepp jepp.

 

 

Ska æta lite mer oliver och vænta på Tommy =) 

 

 

God natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback