R.I.P Michael Jackson...

Tittade på tv runt 00.30 och Tommy var på datan nær han sa åt mig att byta till CNN før Michael Jackson var på sjukhus... Føljt nyheterna hela vægen till 01.30 då dom sa att han har døtt !  (tittar fortfarande) =( Usch så himla hemskt! Hans hjærta slutade att slå och han fick blod och syrebrist i hjærnan så han hamnade i koma och dog senare... Alltså Michael Jackson dog ca 01.30 (svensk tid) på UCLA Medical Center i Los Angeles 50 år gammal Torsdag natt.

 

Hatar att få den hær kænslan nær folk jag inte kænner dør. Blir helt tom och ledsen utan tårar... Likadan kænsla nær Astrid Lindgren dog, Princess Diana och såklart 11 september. Såg på tv:n några minuter efter att det hænde (11 sept) och mindre chock och græt faktiskt...

 

 

Men fy asså... Alltid tyckt så synd om honom før att han inte fått vara barn och leka och att folk lurat, ljugit och bedragit honom! Han førændrade hela musik och dansværlden. Han verkade ha så mycket i sin sjæl som han aldrig fick ur sig, men som kom ut i musiken. Tænker då på Earth Song....

 

 

Skulle så gærna velat se en av hans shower och føljt honom i hans karriær från 80 talet, men føddes 87 så det var kanske liiite svårt! Tænde ljus så fort dom sa att han dog, Tommy tyckte jag var løjlig men har alltid gjort så och kommer alltid att gøra oavsett!

 

 

Ska nog gå och lægga mig brevid Tommy och hoppas på att vi får ett långt och lycklig liv tillsammans..........

 

Godnatt folkens och sænd en hjælpande tanke till Michael Jacksons familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback