Stackare har ryggskott!

Tommy kom hem 9 imorse och skrek på mig! Han hade ont i ryggen och kunde knappt stå upp, han ville lægga sig på min massagebænk och hoppades att jag kunde massera bort de. Men de hjælpte inget och han kunde inte resa sig från bænken och nu har han legat dær i 12 med ryggskott i lændryggen... Kænner mig så hjælpløs då jag inte kan gøra någonting!! Han kan vænda sig iaf och de ær bra, førsøker stretscha (stavning?) hans ben och rumpa så musklerna inte krampar lika mycket.

 

Ringde legevakta på førmiddagen/eftermiddagen och dom fråga vad han tagit før smærtestillande, ja 6st och ingen har hjælpt (voltaren, ibux, paracet och hostmedicin med morfin i) och fick till svar "Ta 2 ibux och 2 paracet till och ring om en timme om de inte hjælper". Idioter... Alltid detsamma svar! Ibux och paracet ær som alvedon.

 

 

Så han ligger i vardagsrummet och jag har tagit in alla klæder hit och rensat lite i garderoben... Lite kvar i soffan men de går fort. Hoppas jag.... Inte på bra humør alls.

 

 

Hade


Kommentarer
Postat av: Carla

Åh fyfan det där låter inte alls skönt!

Hoppas det blir bättre snart!



Haha jag vet han är så jävla söt min pojke, kan förstår att det suger till lite när du ser videon, för alla vill väl ha en sån sötnos =)



Jag tänkte cch blev nästan orolig över var du hade tagit vägen, skönt att du är tillbaka! =D



PUSS!

2009-06-14 @ 23:10:58
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback