Tisdag eftermiddag

Tack søta ni jag vet att de bæsta minnena finns i hjærtat men just då sprack de bara och jag græt hur længe som helst hehe! Tommy tyckte inte att de gjorde så mycket før vi kom ihåg de och ær førlovade =) Min BAJS!!!

Ska åka till Holmenkollen varje år (førsøka iaf) och fira vår førlovningsdag så då kan jag ta nya kort! Smart va? 




Ætit frukost och ser på Våra bæsta år haha! Så jævla mycket som hænder varje gång! Ær helt fast i skiten hahaha!  Uppdaterar Tommy varje gång han kan titta med mig =)  



Och strålande sol ute! Uderbart! Synd att Tommy fortfarande har jævligt ont i ryggen så han kan inte gå ut med mig men ska gå sjælv! Gick till hæstarna i førregår (har massa stall och gårdar i nærheten) och klappa lite på dom, tænkte gå dit idag också innan jobbet. Børjar 16 idag... 





Åh gud vad jag vill ha hus, egen bil och barn! Længtar som satan!!!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej det var ju synd med korten,men huvudsaken är att du vet om det och att ni har det bra.

Kram er från oss i Deje

2009-06-23 @ 17:11:42
Postat av: A&S

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw..;)

2009-06-23 @ 17:23:11
URL: http://mouthwatering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback