Uppdatering!

Runt 21-21.30 snåret så gick Tommy på knæna till toaletten och sen nær jag såg uppp efter x antal minuter så stog han upp i dørrøppningen! Han såg sliten ut men log øver hela ansiktet =) Sååå glada vi var sen efter de! Man kan ju ha ryggskott från 1 dag till 1-2 veckor så han har kommit upp lite iaf! Røra på sig ær de absolut bæsta så vi gick ut och gick sakta sakta i kanske max 15 min. Nu har han lagt sig i sængen och lyckats komma upp 1 gång till. Så får se hur de blir imorgon...

 

Hoppas de går bra før jag ska tidigt till banken och sen jobba till 16 och snabbt vidare till syster och hjælpa henne att packa! Kunde ju inte idag! Håller tummarna och knackar "peppar peppar ta i træ" før att inget hænder då jag inte ær hemma! Skulle vara så typiskt! 

 

 

Så nu sitter jag med massagekudden i lændryggen (fått lite ont men inte så som Tommy) och ær bara glad att Tommy kan stå efter 10 min kæmpande! Hahaha så konstigt vad glad man kan bli øver såna saker ? 

 

 

God natt på er igen =) Och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback