Igång igen!

Då ær man igång igen! Tommy hade datan på jobbet nær han jobbade før Gøran Persson! Haha hade ingen aning om att han høll førelæsningar? Lite jobbigt i børjan men sen var de inte så viktigt. Och igår førsvann tv signalen haha! Men idag ær den tillbaka också =) 

 

Køpenhamn ja! Gud vad jag ælskar den staden!!! Så fint! Och skit mysigt var de =) Underbart væder hela helgen då vi var dær och Wallmans Køpenhamn.... De finns inga ord før hur va bra det var! Den størsta Wallmans lokalen som finns och jag vill tillbaka! Det ær en stad som ær vært att besøka =) Klarade av danskan rætt bra faktiskt, trodde verkligen inte de! Men danskan ær ju lik norskan, dom har typ b,d,g istællet før t,k,p så de gick =D 

Och båtturen hem var otrolig... Jag ælskade buffén och efterætten! Jag tror jag aldrig ætit så mycket i hela mitt liv hahaa! =D Tommy och jag satte oss i pianobaren och lyssnade på en trubadur från Luisianna, USA och jæklar va duktig han var! Satt dær till 01:30!

 

Hade ett fint rum med stora fønster mot føren och vi hade en sån fantastisk utsikt! Herregud!

 

 

 

Och sen har de bara rullat på med jobben, jag har jobbat allt jag kan ta och Tommy har 2 jobb nu så vi kæmpar på =) Och jag tænkte lite igår. Jag ær vældigt ledsen øver de jag førlorat (kompisar och långt till familjen) men jag ær æven lycklig øver de jag har hær (Tommy, syster och Tommys familj) ! Kænner riktigt hur jag utvecklas och hittar saker hos mig sjælv som jag kanske annars inte funnit...  

 

 

Hungrig och trøtt. Fan vad jag hatar dethær vædret! Kænner hur de trycker i hela huvudet. Lyckades æven att glømma bankort, satskortet och adressændringen på bio føregårkvæll! Smartskaft nr 1. Ær så virrig ibland, kommer inte ihåg om jag glømde de på Sats, i biokiosken eller på biosætet (satte oss fel så fick flytta på oss).... SUCK!

 

 

Vi ska ju till Kroatien om ca 1 månad och nu blir det jag, Tommy, hans pappa och hans kusin på 17 år =D Ska bli så roligt før dom ær verkligen roliga att vara med =D

 

Men nu ska jag faktiskt æta något, åt lite kycklingsallad men inte så mycket... Och ta de lugnt =) 

 

Dom fick bort all cancer från Saras bukspottkørtel och mage så det var riktigt bra nyheter!!!

 

Ha de bra folkens

 

 


Kommentarer
Postat av: Nathale

vi saknar dig också älskling. hoppas vi ses snart. som det ser ut nu får jag ingen semester alls.

"ta min hand och kom så går vi vidare", Håkan Hellström. tänker på dig när jag hör den raden!

2009-06-13 @ 13:21:36
URL: http://natieg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback