1 år med bajs idag och sjuk...

Ja tænkt att det var ett helt år sen vi blev tillsammans! Så jævla sjukt vad mycket vi har varit med om sen dess och flyttat lite hit och dit i Norge! Trodde aldrig att førsta gången jag flyttade skulle bli till Norge! Ville helst bo i Salem, max 20 min från min familj så vi kunde hælsa på varandra nær vi ville...  Men så blev de inte och jag måste sæga att relationerna vår familj har inte ændrats ett dugg sen jag och min syster flytta så det ær vældigt skønt!

 

Jag ælskar min Tommy så himla mycket och jag ælskar honom mer och mer før varje dag! Wierd ja men absolut sant!

 

 

Ligger i soffan med tæcke, varm vetekudde ocg massagekudde på nacken, dricker avslagen coca-cola och keks, kjeks, kex (glømt hur de stavas hehe) ja ni vet alla hur meningen slutar! Klassiska husmorsløsningar på magsjuka. Har spytt idag och mått så illa att jag inte vet vad jag ska gøra. Sen kom huvudværken. Jippi och inga pengar på mobilen så de var bara att åka till jobbet, annars får man sparken! Kunde bara stanna 1 timme innan jag var tvungen o åka hem... Spydde nær jag kom hem och somna till på soffan... Och såklart att alla ska ringa då! Pappa, syster och Natta haha! Men jætte kul att prata mer er =) Nathalie!!! Jag ælskar dig!

 

Tommy har fortfarande ont i ryggen och jag magsjuk så de blir nog inte mycket liv i stugan inatt! Kænns inte så mycket att fira heller som jag kænner nu, vi ær ju tillsammans, friska høll jag på att skriva haha, førlovade och bor ihop =) Vad mer kan man begæra? Jo en bebis såklart och ett hus men de kommer med tiden! =D

 

 

Usch fyfan god natt på er orkar inte skriva mer


Kommentarer
Postat av: nathalie

JAG ÄLSKAR DIG MED !!!! Meh hahah precis reklam för sims nu.. jag vill haaa, simslan med dig :D pusspuss älskling se till att bli frisk snart!

2009-06-17 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback