Vilken dag? Onsdag kanske?

Oj så många som kollat min blogg igår =) Skojigt! Undrar bara vilka?

 

Åh jobbat idag, skønt men runt 30 grader ute så hade hellre velat vara ledig =D Men men men! Æter lite mat nu och ska ut och gå i solen, ev træna på Sats senare ikvæll också! Sugen på kex, æter lite Marie kex sen jag var dåligt men inte många kvar... 

 

 

Konstigt humør idag. Kænns som att jag inte har några kænslor alls, bara stængt av av någon anledning... Hm undrar varfør? Min kropp vet saker innan mig oftast så de kommer nog en førklaring snart, om jag kænner mig rætt =) Låter konstigt ja jag vet men de ær så det fungerar hos mig! 

 

 

Nej kanske ska lukke øyene en stund så blir de bættre? Ja de gør vi!

 

Hade bra 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nu sitter jag i ditt gamla rum. inte alls som förut med det är mys här. har ätit gott med dina föräldrar och Haaaannsi. nu är moffa här också, bara du som fattas älskling.

saknar dig, hoppas du kommer på snart vad som är la problemut! pusspusspusspuss min syster!

2009-06-24 @ 20:01:32
Postat av: Carla

Jag har såklart kollat!=D

2009-06-24 @ 21:03:17
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback