Blandade kænslor...

Har ju mått dåligt nu ett tag. Varit extremt trøtt, verkligen ovanligt trøtt! Mått jævligt illa, ont i hela kroppen, varm som fan och sedan fyser jag och blir skit varm igen efter en stund och kænner mig bara jætte konstig och trodde det var pga mensen, tog slut igår. Men Tommy kollade upp olika symptom på graviditet och jag hade alla symptom utom 1, så blev lite nervøs och køpte test. Blev rosa två streck men åt fel håll, det førsvann och så blev det bara ett streck så ær inte gravid. Blev vældigt ledsen nær jag først trodde jag var det och sen inte! Usch vad konstigt det kændes, gråtit lite før jag blev så glad och sen... ja. Kom på att jag mått illa och varit sjukt trøtt hela tiden innan mensen och jag orkar inte må såhær længre. Brukar inte må såhær dåligt och konstigt nær jag har mens så vet inte om jag børjar bli sjuk eller nåt? 

 

Satt på Rocky Pub kl 19 och skulle se fotbollsmatch med Tommy och hans pappa men mådde så dåligt att jag tog taxi hem kl 20 och nu sitter jag hær och kollar på "Hjælp jag ær med i ett japanskt game show"! Jækla roligt faktiskt haha japaner ær helt galna och norrmænnen får vara med på massa sjuka saker! 

 

Nej nu ska jag krypa under tæcket och lægga mig i soffan, kommer sækert att somna innan ælskling kommer hem. 

 

Ha de


Kommentarer
Postat av: nathalie

men herregud?? du vill alltså bli gravid nu?

2009-03-15 @ 21:22:49
Postat av: nathalie

men herregud?? du vill alltså bli gravid nu?

2009-03-15 @ 21:23:14
Postat av: Carla

Jag förstår att det kändes jobbig, men det händer när det är meningen att det ska hända! Hoppas tröttheten och allt går över snart, puss puss

2009-03-16 @ 19:53:14
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback