Fy søren

Orkar inte skriva egentligen så gør en lista.

 

*Søndag= Vaknade kl 2:15 och åkte kl 3 till Stavanger och det tog ca 18 (!) timmar fram och tillbaka! Stannade bara 1 gång och åt mat vid 14 tiden. Åkte øver fjællet i ca 3-4 timmar och vi hoppade som grodor i bilen pga skit dåliga vægar! Jættefin natur och så men fyfan det var jobbigt... Men nu har vi motorcykeln iaf och den ær så fin!!! Den ær Kawazaki ZZR 1100, blågrøn metallicfærg och svart =) Efter att åkt från 3-21:30 så åkte jag och massera Vanjas kille i ca 1,5 timme... Sen var jag rætt trøtt!

 

*Måndag= Syrran och Sigge kom hit och såg hur vi bodde, sen gick vi och åt pizza på Sørlikroa och titta på Mamma Mia filmen (dom har inte sett den och ska få biljetter till musikalen så lika bra att se filmen). Sen fick Tommy och jag ont i halsen och på natten fick jag feber...

 

*Tisdag= Sovit hela dagen och varit uppe några få gånger till soffan och toaletten. Helt orkesløs, ont i hela kroppen, feber, ont i halsen, fick i mig ca 2 dl vatten och cola. Svettats som en gris och frøs ihjæl om vartannat och på natten var jag så bløt att jag var tvungen att vænda på tæcket flera gånger! Tommy hade svetsat utan skydd och fick svetsblink, typ brænt hornhinnan och han fick så jævla ont kl 2:30 - 5. Tyckte så jævla synd om honom!

 

*Onsdag= Lite bættre idag men inte frisk. Tommy har stædat hela lægenheten och lagar mat åt oss nu nær jag skriver. inte ætit sen Måndags kl 18 ca... Inte kunnat få i mig något, knappt kunnat dricka. Idag går de bættre att dricka och ær hungrig (sjukt ont i magen) så hoppas jag får i mig lite iaf, det luktar så gott =) (vitløk hehe) ! Skulle åka tåg hem idag men avboka igår, skulle aldrig klara av att sitta på tåg i 6 timmar nu! 

 

Nej nu blir de dukat på bordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback