Jag hade glømt...

Hur jobbigt det var med mensværk! Inte haft det på ett år tack vare spiralen och nu nær jag inte har någonting mår jag så jævla illa, har førsøkt att æta frukost (1 knæckebrød med makrill och sallad, 1 tallrik vanilj youghurt med mandarin och vindruver) i 2 timmar, jag har skit ont i magen och ryggen. Jag blir førbannad, ledsen, glad, irriterad, gråter, skriker och skrattar. Hatar det hær. Sen kl:10 idag har jag varit glad, førbannad och gråtit. Tycker synd om Tommy haha! Aj, kramper i magen... 

 

Jag ælskar mina naglar =) Har akrylnaglar nu, gjorde dom før ca 2 veckor sen! Fransk manikyr med glitter på vita tipparna =) Så fint! Oj jag har glømt vetekudden i ugnen! Vi har ju ingen mikro så får anvænda ugnen, så skønt med den på!!! Nej nu måste jag hæmta den.

 

 

 

Tur att jag køpte godis och ostbågar till Tommy igår som jag kan æta idag, annars hade jag inte klarat dagen haha!

 

 

Jag vill, jag vill verkligen!

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback