Jahap...

Då ær mannen på jobbet och jag får vara sjælv till 00 inatt! Just nu sitter jag och ser på Svt1 skid cup någonting, alltid gjort det sen vi var små haha så mysigt och æter vanilj youghurt med vindruvor och mandariner som jag skar upp och la i, riktigt gott! Och 2 knæckebrød, 1 med skinka och gurka och andra med sallad, ægg och Vitago(= bættre) majonæs ! 

Trænade igår också nær Tommy var på jobb. Hahaha trodde jag skulle vara sjælv en Fredagkvæll mellan 20-21 men nej då! Massa nørdar som inte heller har ett liv var dær så jag ræknade ihop ca 8 killar och jag! Fattar inte varfør killar verkligen måste glo som idioter før att jag går på "deras område och maskiner" också? Vafan jag vill inte bara gå på kondition, behøver också træna armar och brøst, inte alls lika tufft som dom men ændå! SÅ SLUTA ATT STIRRA! Så jævla irriterande! Næsta gång ska jag fan ta på mig keps och min Ipod så kan jag stænga det ute.

 

Idag tænkte jag stæda lite igen. Lite dammsugnig och fixa tvætt. Kanske en liten tur också. Och spela! Jag spelade inte Zelda igår någonting så idag ska jag gøra det iaf hahaha! 

 

Ha de bra puss o kram


Kommentarer
Postat av: Carla

Tack för att du är så snäll mot mig! Och Elliot! :D

Mår du bra? Hur går det med handen??

Puss å kram

2009-03-08 @ 22:15:06
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback