Mamma Mia premiær! + sol

Jag ær inte bra på dethær alls... Vet inte hur jag ska håret, sminket, klæderna och skorna ikvæll! Åååh jag ær så dålig på sånt! Det jag VET ær att jag ska ha min svarta fina klænning och ett par av skorna jag køpte igår. Køpte ett par mørkbruna, inte allfør høga sandalstiletter typ (om de finns något som heter så) och ett par lacksvarta høgklackade med leopardklack! Det jobbiga ær att dom svarta ær inte alls ingåda (hjærnslæpp hur fan stavas de?) och de gør ont vid tårna om jag går eller står før længe i dom, men dom ær lætta att gå i! Dom mørkbruna ær lite svårare att gå i men bandet bakpå hælen glider av hela tiden... 

 

Fixade mina naglar igår också och så trænade jag och sola =) Skønt som fan! Tror jag har fått lite færg iaf! Festen børjar efter førestællningen, dvs 22.30. Då blir de mat och sen tal i ca 3 timmar och den blir de fest så det kommer bli en jækla lång natt! Ska nog sova lite middag runt 17-18 så jag får mer energi hehehe! Ska træffa Mia och Elin innan festen också och dricka lite =) Dom ær flickvænner till Tommys kollegor Martin och Tobias, hehe jag har træffat killarna mer æn flickvænnerna så kænner inte dom så bra men de kommer nog gå fint!

 

Det har varit riktigt fint væder nu i några dagar! Verkligen vårvæder =D Solen lyser och værmer, himlen ær blå, trottoaren ær fri från snø och is och jag kænner mig nyførælskad pånytt! Det ær fortfarande en massa snø men den smælter sakta men sækert!!! Wihooo! Underbart! 

 

 

Nej nu ska jag æta lite lunch och fixa lite och få panik før jag inte vet hur man ska se ut på en premiærfest dær BJØRN OCH BENNY FRÅN ABBA KOMMER!! Fan hade glømt de!! Shit nu blev jag ænnu mer nervøs... Ska førsøka ta kort på dom =D Hihihihihihi! Roligt nu blev jag gladnervøs haha! 

 

Ha de folkens

 


Kommentarer
Postat av: Carla

Hoppas du hade kul! Har allt blvit bättre?? Puss

2009-03-20 @ 15:39:36
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback