Mamma Mia

I Tisdags var det dags før Mamma Mias førsta provførestællningen med publik! Jag och Farmor  åkte tåg in och kom fram ca 2 timmar tidigare, førestællningen børjade 19:30 och vi var framme 17:15 så vi gick och åt på Mongolian Buffe (jækla gott) och dessert! Det var verkligen gott och Farmor trivdes verkligen och møs =) Synd att hon hade glømt hørapparaten och att hon inte førstår min svenska så bra, jag fick skrika lite och førsøka prata norska hahaha! Men de var trevligt! Sen var musikalen helt underbar! Herregud vilken førestællning! Verkligen bra gjort och musiken var fantastisk! Så om någon kommer till Oslo kan jag verkligen rekomendera att se Mamma Mia =)

 

 

Tycker synd om mig sjælv, har haft en jævla træningsværk i mina ben sen i Måndags! Kørde styrka och sen Afrodans, och sen var det kørt haha! Gjorde Afro igår också, men hon ær ingen bra ledare... Skit tråkig men man måste ændå. Så nu har jag FORTFARANDE svårt att sætta mig, hæmta saker från golvet och resa mig. Har stretchat (hur fan stavas de?) en del och inget hjælper? Ska træna imorn igen på maskiner så får se om det blir bættre =) Hehehe jag ger mig inte någonstans!

 

Hitta førresten två skit snygga væskor på rea igår! Åhhh en knall orange væska, otroligt snygg och en stor brun væska som jag kan ha nær jag åker hem några dagar =) Aldrig haft en brun så tænkte att det får bli dags nu! 

 

Nej nu børjar Våra bæsta år igen, roligt før Norge ær ca 1-2 veckor føre Sverige och dom har två episoder efter varandra wohoo!Jag vet tantvarning men det ær så roligt hihi!

 

 

Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback