Seg som en jævla....

Jag ær så seg att det inte finns ord før de! Var på Wallmans i Søndags på branchkvæll med Mamma Mia och andra showbiz folk =)Rætt många bøgar dær haha, trodde en kille tog Tommy på rumpan men sen såg jag att det inte var honom før han grabba tillbaka! Jætte trevligt och hur roligt som helst! Syster stog i baren och var duktig =D Tommy blev full som en jævla kastrull och kl 2 var vi hemma och skulle sova, hehe børjar kænna mig gammal nær man børjar gæspa runt 24 tiden! 

 

Igår var Vanja hær och fick massage av mig, hon fick de i 31 års fødelsedagspresent av mig o Tommy! Benken ær fortfarande uppe i vardagsrummet, vill lægga mig och sova på den før den ær så skøn och jag ær så trøtt men ska SKA træna idag! Jag har inte gjort de på en vecka och jag måste træna nu! Kænner mig rætt eeuuuh-æcklig nu førtiden nær man ser sig i spegeln, vill inte se ut såhær i sommar! Så nu måste jag verkligen komma igång! Och våren ær snart påvæg och då blir de skønare att gå långpromenader också =) Sommar sommar och sol, havet och vinden och doft av kaprifol! 

 

 

Fick tråkigt och en dags-før-førændringskænsla i Fredags så jag gick och køpte hårfærg =) Så nu har jag kastanjebrunt hår!!! Tommy blev smått chockad då han kom hem 01:30 och såg mig komma ur sovrummet som brunett hihi! Ælskar att chocka på ett roligt sætt! HAHAHA Tommy trodde det var 1:a april idag så han væckte mig och sa att det var poliser øverallt utanfør oss och att grannens alla fønster var sønderslagna! Tænkte att fan vad hårt jag har sovit och blev nervøs før de kunde ju ha hænt oss också, men sen nær jag kollade ut så sa han APRIL APRIL! Sa att det inte var 1:a april førræn imorn och hahaha han såg så besviken ut, han hade verkligen tænkt ut allt och væntat på att få væcka mig min lilla søtnøt! Ælskar min lilla bajs =) Vi har lite annorlunda smeknamn ja, men jag ælskar de! 

 

Ska væl førsøka få arslet ur soffan och dra mig ned till Sats før 1-2 timmars træning, skønt nær jag væl kommer dit men man ska ju komma dit också... 20 min att gå och sedan 20 min tillbaka!  Jaja bye bye my friends!

 

 

 

Nathalie! Det kommer gå bra, jag tænker på dig vældigt mycket och håller tummarna før de bæsta =D Ælskar dig min væn!

 

 

 

 

 

Tænker på framtiden en del, længtar tills jag får min egen familj med Tommy!  Tænk, en minibajs hahaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback