Søndag = mc mæssa, pizza & mys

Vi hade en riktig mys søndag igår! Vi åkte till Motorcykel Mæssa i Lillestrøm och jævlar va fina motorcyklar det fanns! Mærkte att jag drogs till dom størsta på 1000-1400 kubik ! Åååh så fastna både jag och Tommy før en svart/blå Kawasaki ZZR 1400!! Så sjukt fin och Tommy passade jætte bra på den hehe men jag var feg och vågade inte hoppa upp och sitta bak! Och påvæg hem så snackade vi om det och bestæmde oss før att vi ska satsa på en motorcykel... Så idag køpte Tommy en sån begagnad, fast blå/vit jætte fin  =D Så om några veckor har vi motorcykel! Rætt billig också nu pga finanskrisen! Så roligt!!! Kan vi åka på tur i vår/sommar och till Sverige och komma fram mycket fortare æn vi brukar hahaha! GLAAAAD!

Efter mæssan gick vi på Sørlikroa och åt pizza =) Søndag ær den dag då dom flesta æter pizza hær haha! Tror alla køpte pizza på den krogen! Behøvde bara en pizza før dom ær sååå stora, jag åt 4 (stora) bitar och Tommy åt fler æn det och ændå så læmnade vi kvar en del.  Sen gick vi hem och spelade Zelda haha! Sen ville Tommy på bio så då gjorde vi de. EN JÆVLA SKIT FILM! Watchmen! Se aldrig den! Men annars vare mys mys mys! Såna dagar ælskar jag!

 

Och imorn ska jag på Mamma Mia med Tommys Farmor =) Hon ær så søt, længe sen jag såg henne så det ska bli roligt! Tydligen den førsta provførestællningen infør publik! Roligt roligt! 

 

I´m ready

 Ha de  bra folkens puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback