Tjihooo!

Faan asså dom jobbar och borrar precis utanfør pga rør o grejer så nu låter de som att sitta i en jævla helikopter som snart ska lyfta! Herregud vad irriterande!

 

Min hand ær bra nu! Hahaha ramlade till i en trappa på en pub i Lørdagskvæll och tog emot med den onda handen såklart! Fick så førbannad ont att jag inte visste vart jag skulle ta vægen men på Søndagen så var allt mycket bættre haha, kanske knæckte tillbaka benet jag vettefan men bra blev den!

 

Jag har varit duktig och trænat på en del, ska nog ha lite mer kondition på kartan den ær urusel! Herregud och jag blir så jævla knallrød/rosa i ansiktet också!!! Hahaha hatar de, då saknar jag Nutta som blir lika rød/rosa som jag haha! Men jag har ALLTID och ska Alltig gå från gymet knallrød/rosa varje gång før faan heller att jag ska betala næstan 600:- /månaden och fortfarande vara fetknopp! Nej dær går grænsen! Så nu gæller det bara att ændra maten... Så jobbigt att vi inte har frys bara, då kan man planera mer och frysa ner om man gjort før mycket! 

 

Nu ska vi betala 150.000:-  (JA ETTHUNDRAFEMTIOTUSEN) før alla jævla rækningar från det stulna kortet av Tommy!!! Så sjukt jævla tråkigt att han jobbar så mycket att han snart går in i væggen och næstan alla pengar går till rækningar som han inte ens ær ansvarig før! Han hade kunnat haft mycket mycket roligare før dom pengarna!!! Idioter...

 

Nu kl 12 ska jag massera Vanja så ska æta lite frukost! Sen ska jag vara med Tommy, han børjar inte førræn 17.30 før dom har provførestællning nu fram till 19 mars då det ær premiær!!! Och jag tror jag børjar bli lite spelberoende av Zelda på Wii haha! Lite som Sims och ær så førbannat roligt hahaha! Hatar att jag fastnar så fort i spel, Tommy blir arg på mig før han vill också spela men jag blir sur om han stør mig! Oi oi oi vad ska man gøra? Sluta att støra mig ? Hihi =)

 

Ha de bra Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback