Træning och Nalle Puh

Nu har jag trænat, varit lat denna veckan och det ær førsta gången jag trænat! Fy skæms på mig, førsøker hålla minst 3 g i veckan! Børjar kænna mig mer sæker nu på maskinerna så det ær skønt! Kænner skillnad på konditionen iaf =D Lite framgång! Wohooo! Men måste kæmpa mer med styrkan i mina armar och ben! 

 

Nu tittar jag på Nalle Puh i Disneydags, hehe dom ska fixa kranen som læcker moln =) Eller Olle Brum som han heter på norska, så fult haha!! Och något annat som jag tycker låter skit fult ær ostepop, det ær ostbågar haha! Och mjukglass i strut heter soft is med kjeks, åt det igår såå førbannat gott alltså =) 

 

Nej nu ska jag duscha och æta lite! Imorn ska vi upp 5 før att åka och hæmta cykeln, ska bi jævla roligt alltså i sommar och åka =D Wiiiii! 

 

 

Ha de bra och en fin helg


Kommentarer
Postat av: Carla

Skönt att träna, jag är ganska avis! Puss

2009-03-24 @ 16:22:39
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback