Fantastiskt!!!

Igår alltså... FANCY FANCY PARTY! Shit va fint det var! Føre førestællningen fick dom masa champange, røda mattan var utrullad, facklor løs utanfør, stora røda rosevangemang och guldljus øverallt och mittemot teatern ær ett stort hus (typ som ett rådhus) som dom hade riktat ljus på och som de sken MAMMA MIA på i vitt och blått och en massa stjærnor! Helt fantastiskt fint! Tydligen jætte många kændisar dær, skit tråkigt att jag inte vet vilka norska kændisarna ær hehe! Men statsministern vad dær och Wenche Myre iaf =) Tyværr hittade jag inte Bjørn och Benny =( Letade efter dom men jag tror jag såg dom nær dom gick hehe! Fick en massa autografer från ensamblen och huvudrollerna från Mamma Mia så jag ær nøjd! Inte helt min typ av fest, lite væl fint i kanten men de var en upplevelse verkligen! Tommy gick mest och minglade med allt och alla haha, han ær lite mer van æn mig med såna grejer hehe! Jag tror faktiskt att det var mycket mycket større æn jag kan førstå, stog en hel del om de i tidningarna idag! Mamma Mia fick 6 av 6 møjliga i VG, och 5 av 6 i Aftenpostten så det ær sjukt bra! Grattis till de!

SYND att jag inte tycker om kameran annars hade jag stått på førsta sidan, dom tog kort på många i dørren till festen! Men tænkte att jag vill inte bli så kænd æn så jag steg åt sidan hahaha! Vi gick hem vid 3 tiden då dom stængde baren =) då hade mina føtter blivit rejælt mørbultade kan jag sæga fyfan! Hade båda med mig, hade først dom svarta och nær de blev før ont så tog jag dom mørkbruna, men de var før jobbigt med snøret bakpå hælen så bytte tillbaka haha! Fattar inte att folk kan dansa i så høga klackar!!! Good Lord sæger jag bara! Jag beundrar er till de høgsta haha =) Blev inte så mycket kort heller pga av att jag inte visste vem jag skulle fota haha! Ja jag ær dålig!!!

 

 

Nu sitter jag och ser på Så ska det låta! och sms:ar med mamma =) Och på Søndag ska jag och Tommy åka 14 timmar før att hæmta VÅRAN motorcykel! Tjihooo! 7 timmar dit och 7 timmar tillbaka.... Men de går bra, jag ælskar att åka bil med ælsklingen hehe och de gør han också! Kanske inte så længe i stræck dock hehe.

Fan jag blir arg på min nageltjej, fått inflammation i nagelbandet på pekfingret och lillfingret før att hon fila før långt ner! Cp... 

 

Det ser ut som ett jævla bombnedslag i badrummet så ska fixa det innan Tommy kommer hem från jobbet! Iof kommer han med vid 00 så har tid haha! 

 

Ha de folkens!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback