1 Maj firande =D

Først blev vi hæmtade av Tommys førældrar till Lillestrøm och dær satt vi på torget och åt på en italiensk restaurang. Blev pizza før alla =) Och från kl 13 ca så blev de vin vin vin vin! Blev full såklart då jag næstan inte dricker och Tommys førældrar Britt och Arild skratta åt mig hehe! Mysigt som fan vare att sitta i stekande sol och dricka iskall gott vin hela eftermiddagen! Sen drog vi vidare in till Oslo och gick på en pub dær Tommy alltid gillar att vara =) Trevligt vare och så snælla mænniskor fast dom var alkisar typ haha! Træffade en som jag fastna speciellt før och vi pratade från 18-23 tror jag... Nonstop! =D Och han ær blomsterdekoratør (bøg ja men mycket trevlig) och Norges mæstare i det x antal gånger och under kvællen gjorde vi ett avtal att han skulle fixa mina blomsterdekorationer, brukbukett och brudklænning nær jag gifter mig hahahahaha! Så det blir spænnande, tydligen skit duktig och så vældigt øppen och underbar! 

 

Blev før full och som vanligt kan jag inte somna då. Trodde jag skullle spy runt 4 så sprang till toan och svettades som en gris och blev likblek. Men hænde inget och jag blev så utmattad av någon anledning att jag somnade på golvet brevid toan haha! Gick upp igen runt 5 och la mig och førsøkte somna om. Och nær jag væl gjorde de så drømde jag om monsterspindlar som tagit øver hela lægenheten, damm och spindelvæv øverallt och jag hade panik genom hela drømmen! Fyfaaaan.... USCH! Men førutom natten så hade jag super trevligt vart jag æn var =D Tusen tack før trevligt 1 maj firande før førsta gången i Norge!

 

 

Men nu æter jag kyckling och stekt svamp igen =) Skit gott! Och tittar på Så ska de låta reprisen från igår =) Tycker inte om nær September sjunger, inte min smak alls! Nej snart in till Oslo och fixa med skattedeklarationen, ladda ned bankid på Annsis data och då måste jag anvænda hennes data igen før de funkar inte... Suck. Sen ska jag mysa lite med smoothie, morøtter och egen vitløksdipp MUMMA! 

 

Ha en fin och trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Carla

Tack =9 Ja visst är det konstigt att han blev till då :)

Hur är det med dig Puss å kram

2009-05-04 @ 23:21:04
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback