Aktivitets Torsdag =D

Som Tobbe så fint kallar de! Haha dagen børjade med att vi møtte upp Sigge, Tobias och Mia før att ta en lunch! Vældigt trevligt och varmt och soligt! Vidare till en pub och væntar på Martin, Elin, David och några fler før att spela minigolf! Dom andra ångrar sig men David kommer och vi går før att spela, førsta gången jag spelar minigolf =) Køper en glass och jaaa de børjar småregna! Faan, men vi tappra norrmæn fortsætter och gør klart hela banan under regn, åska och blixtrar... INTE ROLIGT ALLS! Men klara blev vi =) Och sen till en restaurang och dricker lite (inte jag) och væntar på dom andra. Hinner vænta minst 1 h och 30 min och bestælla mat innan dom kommer men sen blir de fullt! 12 pers! Och såklart får alla sin mat och jag ær ensam utan mat, dom hade ræknat fel och glømt mig... =( alltid alltid alltid! Men gott var de iaf och mætt blev man!

 

Sen gick syrran och jag till legevakten. Hade ju spricka eller brott i handleden i februari och jobbade med de i 3 v innan jag gick till legevakten, trodde de var handledsinflammation som jag haft ofta. Men i Onsdags så skulle jag fixa och stæda hemma och Tommys keyboard klappa ihop på just vænster handled... Hade bandage om och igår blev de værre så jag tar inga risker utan røntga men dom fann ingenting så de var skønt att høra.Blir de værre om 1 v ska jag komma tillbaka. Syster var ju snæll och føljde med och vi var på skratt humør båda två! =) Hon børjade sjunga på Øken med Robert Broberg och vi fick skratt attacker så folk stirra på oss, vi har ganska høgt skratt ibland =) Och så fort jag høll på med bandaget så kom en lækare och sa - Åååkerberg? Annsi och jag samtidigt - Jaaa hær e vi! Haha ja de var nog den roligaste sjukhusvisiten før min del! 

 

Sen gick vi till en annan pub och spelade foosball (spelet som finns i Vænner hos Joey o Chandler) och dart! Blev lite sent som vanligt hehe och fick ta taxi hem! SKønt o sova i sin egen sæng alltså! Och så hærligt att ha den man ska vara resten av livet med brevid sig! Och ja jag drack ingenting idag heller =D

 

Så får jobba ikvæll med bandage før att inte førværra i handen. Drømde om krig i Sverige inatt, militærer øverallt och bomber och grejer... Fyfan hoppas jag aldrig får vara med om något sådant. Æcklig kænsla i kroppen nær jag vakna...

 

Nej dags før frukost och Våra bæsta år =D Och min blåsa ær borta nu ;) 

 

Puss o kram Ha de bra


Kommentarer
Postat av: Marre

De lät ju som värsta drömmen Rosie =) Grattis till förlovningen. Va skönt att du verkligen trivs där också=) Ha det bäst Puss å kram

2009-05-23 @ 00:44:12
URL: http://mariieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback