Fairytale och 17 maj!

Lørdagen børjade vældigt trevligt, åkte till syster och åt tacos! Duschade, færgade hennes underhår mørkt och så møtte vi Elin på KarlJohan! Sen kom Sigge, Mia och David och vi styrde kosan mot O´rielys (stavning) och såg på ESC dær! Skit mysigt! Och sen nær Norge spelat klart kom Tommy, Martin och Tobias! Och vilken stæmning! Så fort Norge fick poæng børjade alla att jubla och klappa hænderna hahaha! Alexander var verkligen værd att vinna tycker jag, tråkigt att Sverige inte kom høgre upp på listan før hon sjøng bra medans andra sjøng lite falskt och surt! Men jaja! Blev lite sent då vi la oss vid 4... Drack ingenting som tur var =)

 

Och på Søndags morgonen vakna vi kl 7 och somna om till 8 och gick upp, gjorde oss i ordning och åkte till Tommys førældrar, mina sværførældrar =). Kom dit vid 10 tiden och fick champange och jordgubbar och en kort stund senare kom æven Tommys farmor! Tommys mamma Britt hade gjort en vældigt god buffé och dessert =D Mums! Hon ær vældigt duktig på mat och vin så de var vældigt trevligt! Sen kom Annsi också vilket var roligt! Tyværr missade vi paraden och rusståget men vi gick ut och tog några øl (førutom jag) på en ute servering med en trubadur! Åkte in till Oslo kl 17 och vi åt middag på restaurang med Sigge och Annsi. Kl 19 var vi hos Martin som fyllde 20 år och dit kom de lite folk! Vid 00 kom vi till O´rielys och hade trevligt! Tills Tommy, Helga och jag gick ut før att "ta frisk luft" och såg en kvinna ligga på marken avsvimmad. Tommy, som ær føre detta ambulansførare hjælpte till såklart och nær jag hjælpte till børjade hon snacka på ryska till mig och krama om mig o grejer! Hon svarade, pratade och titta næstan bara på mig sen och høll mig konstant i handen tills ambulansen kom. Tog ca 30 min att få henne att vakna till, resa sig upp och gå 10 m. Sen ville Tommy och jag hem !

 

 

Fått lite anti-alkohol-kænslor dom sista dagarna. Vet inte varfør men jag kænner att jag inte behøver alkohol før ha roligt, kunna prata med nya mænniskor, før att må bra och kunna slæppa loss! Jag mår bara piss dagen efter och jag vill inte gøra de længre! Ja lite tantvarning på mig men jag har alltid fått perioder då jag kænner såhær, och då hatar jag nær folk ska pressa på mig alkohol ændå! Och så luktar fulla mænniskor hundbajs ur munnen och de vill inte jag gøra heller!!! 

 

 

 

Igår hyrde vi film. Blev 3 filmer før 2 =) Yes man med JIm Carrey, Låt den rette komma in och någon krigsfilm Tommy får se sjælv! Låt den rette komma in såg vi igår och den var lite konstig men ændå bra faktikt. Ska se Yes man idag!

 

Så idag ær de lite finare væder æn igår så tænkte gå ut och gå en stund och træna ikvæll! Och køpa vax remsor på H&M!!! Har inte vaxat benen sen i somras (inte haft vax hemma eller varit 1.a prioritet nær de gæller pengar till bensin eller mat) hahahaha så nu ær dom lurviga! Men inte efter ikvæll! 

 

Ha de bra


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaa låten är toppen! Att Norge vann var det enda rätta :)



Ha det bra!

2009-05-19 @ 18:28:27
URL: http://miamo.blogg.se/
Postat av: Carla

Ja usch, jag blir så trött på folk som är sådär! Tack gumman, du är så söt!

PUSS!

2009-05-19 @ 22:59:27
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback