Førsta natten!

Och de gick bra! Så himla søta tanter och gubbar =) flera frågade till och med om jag skulle komma tillbaka snart igen! Kom hem runt 8 och somna 8:30, vakna 15 så nu e jag på datan och æter hemmagjord pizza från igår! Fortfarande hungrig då jag inte ætit sen igår kvæll 20. Æter inte på natten eftersom fettførbrænningen minskar mycket...

 

Haha tittar på britiska Du ær vad du æter och de ær en tjej som heter Rosie dær! Bra tajming eftersom jag var vældigt godis sugen nyss, men ærligt talat så blir jag sugen på fet mat och godis nær jag ser såna program! Men jag ska køpa 70% choklad och gå minst 40 min før att køpa de =) Mums!

 

Och nu har två myror krypt på mig! Faan... 

 

Ska vila mig lite till innan jag ska gå ut!

 

Ha de bra ikvæll


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -änglamamma och gravid

Åh, minns hur det var att jobba nätterna... men en rejäl frukost innan man slutade jobbet brukade vara bra att ta och göra i ordning-då slapp man det när man kom hem sedan;.))



Tack så hemskt mycket för din fina kommentar också!:.))



2009-05-10 @ 10:01:00
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Intenso

70% choklad är nyttigt

2009-05-10 @ 15:26:25
URL: http://intenso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback