Honey I´m hoooome!

Men ingen hemma att ta emot mig =( Mannen jobbar som vanligt! Men de gick bra idag! Blev inputtad att ta hand om kassan på en gång och dær har jag varit i princip hela dagen førutom nær jag larmat varor och gått i provrummen =D Har gått fint! Så roligt bara att jobba igen haha! Jaa har man gått hemma sen slutet av februari så blir de tråkigt i længden kan jag lova! Ska jobba på Fredag (15-21) och Lørdag (vet ikke æn) !  

 

Har en jobbig blåsa rakt upp i gomen och min piercing træffar den hela tiden + ont i føtterna... Och i magen! Træningsværk sen igår, kørde 2 pass och ja de kænns æven i mina ben! Funderar på om jag ska træna ikvæll om jag orkar, ska ændå åka och læmna filmer vi hyrde i Måndags... Men ær Sats øppet imorn så trænar jag då istællet tror jag... 

 

 

Gææææsp trøtt, pratar med syster nui telefon !

 

Ha de bra


Kommentarer
Postat av: Marre

Men åh va avis jag blev nu. Rosie, du får ju fixa ihop mig med honom nu =D



Allt bra med dig annars?? Vad gör du i Norge btw??

Kram

2009-05-21 @ 00:13:40
URL: http://mariieee.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Aj, det där med piercingen och blåsan lät inte alls skönt... hoppas att det läker sig snart!



Tack för kommentaren också!:.))

2009-05-21 @ 14:32:07
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Carla

Tack!

Var glad att du hinner träna iaf, jätte avis är jag!

PUSS!

2009-05-22 @ 11:34:39
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback