Hos syster och jobb!

Min syster behöver mig idag så jag ska sova här inatt. Har städat lite och gjort i ordning, blir så kall av att sitta vid datan såhar tänt massa ljus och druckit the men nu är jag kall igen... Skit.
Läst klart alla mammamelissa.blogg.se inlägg och vilken stark kvinna! Har ni inte besökt henne så gör de nu!


Kom hem igår kväll från Måntoppen och gud vad jag älskar att vara där! Så jäkla fin utsikt överallt! Man blir avslappnad på ett helt annat sätt och tänker bättre än hemma i källarlägenheten... Kom hem 17:50 och 18 var jag på gymmet till 20 =) Så har träningsvärk i magen och triceps idag, sköönt!



Ja jag skickade ju ett mail till Manpower och dom ringde mig dagen efter kl 8:45 när vi var på hyttan! Jag har fått 3 nattpass på ett sykehjem =sjukhem nära oss så det är jätte skönt men lite nervöst ändå... Men de är på korttidsboende så dom klarar sig nog rätt bra själva! Så hon skulle försöka få in mig mycket mer och ursäkta sig och förklarade varför hon inte ringt. Men jag tror mest på att hon behövde en spark i arslet! Inte hört från H&M och ringde idag men fick inget svar så jag ringer imorn istället! Ska kopiera min autorisasjon hos polisen också och skicka in så jag får rätt lön, läskigt o köra scootern på vägen bara... Så länge sen!


Nu ser jag på Harry Potter och den flammande bägaren och jag skrattar lika gott när jag ser vilka namn dom har på norska! Tex Dumbledore = Humlesnurr, Longbottom = Langballe hahahaha!


NATHALIE JAG FATTAR INTE HUR JAG SKA SKRIVA TILL DIG PÅ DIN BLOGG!? HELT OMÖJLIGT JU!!! Eller är jag så tekniskt dum i huvudet? Antagligen de sista haha =)



Dags för lite vegetariska vårrullar med ris och sötsursås eller som man säger i Norge sursötsås! Ha de bra och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback