Ikvæll gæller de!

Så spænnande! Jag hoppas att Norge kommer på vældigt bra plats eller 1:a plats =D Har sagt de førut och sæger de igen, ALEXANDER RYBAK ÆR SÅ JÆVLA SØT OCH CHARMIG!!! Och nys fyllda 23 år =) 


Ska åka till syster snart och æta tacos, læste de i någons blogg och blev sjukt sugen haha! Och sedan ska jag duscha, færga hennes hår (ska se om jag vågar færga mitt ljusare) och sen blir de till at møta Mia och så ska vi ut och se på Melodi Grand Prix ute på en bar! Jag, Annsi, Sigge, Mia och sen kommer Tommy och Tobias så de ska bli jætte mysigt =D 



Har haft min och Nattas "førlovningsring" på mig i någon dag och så gjorde de ont imorse så jag tog bort ringen... Hade rænder i skinnet som sved och såg ut som att de var ett køttsår! Ajajajaj....



Så Sverige, ring ring ring på Norge så ringer vi på Sverige =D Bra deal va? 



Nej om man ska klæ på mig och se klart på Stuart Little hahahaha! 


Ha de bra och skøt om er

Kommentarer
Postat av: Carla

Grattis till eurovision vinsten, ni var bäst!

2009-05-17 @ 17:03:27
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback