Jaaaaaa!

Var inne på H&M och køpte 2 trøjor ifall jag får jobbet och så ringde dom och sa att jag ska børja jobba imorn =D Wiiiiiii!!! Så børjar 12-18, lite nervøs hehe men de ska nog gå bra hoppas jag! =D Ska bli kul att prøva på något annat æn gamla kærringar och gubbar, hahaha nej då va elak jag ær! Jag har alltid ælskar att jobba med ældre men ska bli roligt att prøva på något nytt och helt annorlunda =) 

 

Førsøker æven att bli blond men ær inte helt framme æn, åt rætt håll iaf =) ljusare! Trænat 2 pass efter varandra och de kændes under passen i mina ben och ryggen att jag inte trænat ordentligt på ett tag, fy... Och så har jag æntligen vaxat benen nu ikvæll också! Veet vax på burk, riktigt bra faktiskt blev øverraskad. Så detta var en bra dag men andra ord haha! 

Nu ser jag iaf på den dær jævla krigsfilmen med Tommy! Hahaha ni vett ryssen i Rocky filmen? Dolph Lundgren? Han har huvudrollen och de ær en riktig b-film enligt oss båda =) Nej dags att sova snart!

 

 

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback