Jobb och Danmark!

Igår var Tommy dåligt efter att ha jobbat så vi var ute på en nattpromenad =) Ute och høll varandra i handen och pratade! Kom hem igen runt 00:30 -01 tror jag. Så ljust och vackert de ær ute! Mærker att de snart ær sommar hær! Blir inte så mørkt på natten længre =D 

 

 

Skulle ju vara ledig idag men dom ringde idag kl 15 och frågade om jag kunde jobba till 19 (blev 21)... Ville egentligen bara vara hemma och ha de skønt i værmen men vafan, pengarna behøvs! Så imorn har jag jobbat 6 dagar i rad! =) Bra jobbat enligt mig! 

 

Och imorn ska jag åka in till Oslo direkt efter jobbet, ska sova hos syster med Tommy och sen på Søndag morgon åker vi till Danmark, før att se Wallmans i Køpenhamn!!! Annsi ska få åka en stund med Tommy på motorcykeln på morgonen och sen ville Sigge prøva också haha! Så jag  borde nog packa nu istællet før att sitta hær... Men orkar inte haha, sååå mycket tvætt som ska læggas in också! Juste vi ska åka båt tillbaka till Oslo och då ska vi sova på båten! Mys mys mys! Allt ær redan betalt, buffén nær vi kommer ombord på kvællen och så frukost på morgonen! Gott! Ælskar bufféer på hotell och båtar =D 

 

 

Saras operation gick bra och hon hade tydligen varit uppe en liten stund idag så de ær en lættnad! Hoppas dom fått bort all cancer nu också! Heja Sara, vilken kæmpe hon ær! =D 

 

 

Nej om man ska røra på sig lite och gøra ett sista krafttag! (Jag vet børjar alltid sista meningen med Nej haha!)

 

Ha de bra allesammans och ha en fin helg


Kommentarer
Postat av: Carla

Verkligen superskönt att allt gick bra för Sara, hoppas ehaben går bra också!



Jag tycker iaf att du är väldigt duktig som har jobbat så mycket jag har typ inte jobbar på 1 år :)



Tycker du verkligen att han är lik mig? alla säger att hn är så lik sin pappa =D



PUSS!

2009-05-30 @ 12:22:35
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback