Lite midnatts tankar

Ingen man hemma och ingen mat... Då tar man scootern till Mcdonald DRIVE IN! Orkade inte ta av mig hjælmen, handskarna, mc jackan, stælla upp scootern och gå in och vænta på mat nær de tar 1 min på drive in! =D Haha! 

 

 

En klasskompis till mig har cancer och ska opereras snart... Jag håller tummarna, armarna, tårna, benen och øronen før att de går bra! Det måste de. Hon ær en kæmpe och envis så hon hoppas kickar ass på cancern! Sænder positiva tankar till dig!!!

 

 

Och Tommys væn dog i en mc olycka i Lillestrøm igår... Usch, tydligen ingen næra men hemskt ændå! Blir lite skakis och hoppas att inget hænder oss (eller andra før den delen) nær vi ær ute och åker! Ska ju åka på Søndag till Danmark... Tommy kør jætte bra och førsiktigt men de finns ju andra idioter, vænnen som dog møtte en bil och føraren var knarkpåverkad och han kørde i i fel fil och riktning... 

 

Inget roligt inlægg men ibland behøvs de faktiskt. Ska æta upp min Bigmac och sen lægga mig i soffan och somna till innan jag lægger mig i sængen!

 

God natt, eller osm norrmæn sæger Nattdaaaa!


Kommentarer
Postat av: nathalie

rosie, har du mc jacka och handskar när du åker moppe? Motorcykel outfit! hahaha, du är lite rolig rossipang!

2009-05-26 @ 21:11:03
Postat av: Rosie

Ja jag har ju ingen annan jacka, den ær skit skøn o vattentæt =) Och handskar måste jag ju ha før annars fryser dom!

2009-05-27 @ 17:07:22
Postat av: Carla

Jag tänker också på Sara hela tiden, hoppas att allt går bra för henne! Vi får be lite extra för henne för imorn är det operation!

2009-05-27 @ 23:26:43
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback